Telefon kontaktowy
w Dniepropietrowsku i w innych miastach
  • +7 (495) 639-93-00
    Bezpłatne dla Ciebie 8 800 333-03-10+7 (499) 322-80-21
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (4822) 39-54-03
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (4862) 22-20-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3822) 70-03-03
  • +7 (727) 350-56-20
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (4842) 20-07-44
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24
  • +38 (048) 734-41-73
  • +38 (032) 253-01-10
  • +49 (208) 205-83-073

Aktualności

zmiana czasu

Transakcje walutowe z kobaltu i molibdenu, jak rosną "skokowo"

Transakcje z kobaltu i molibdenu od jego uruchomienia w dniu 22 lutego tego roku umowy o tych metali nieżelaznych wzrosła zarówno w zakresie dostaw i otwartych pozycji «- powiedział w komunikacie prasowym LME.

Począwszy od 20 sierpnia na LME 4,047 dużą ilością kobaltu zostały sprzedane, co jest równoznaczne z tym samym numerem metali nieżelaznych tonażu lub $ 161 milionów dolarów w gotówce. Molibden sprzedaży wyniosły 321 partii lub 1926 tys. t i $ 69 milionów dolarów w sensie fizycznym i monetarnych, odpowiednio.

Do tej pory dziewięć na LME zarejestrowane marki kobaltu (w tym firmy Vale Inco, Norylsk Nikiel i Votorantim), a siedem z molibdenu (włącznie z Molymet, Molymex iChina molibdenu).

«Jest to bardzo obiecujący początek dla małego metali nieżelaznych notowanych na LME. Rozwój płynności wymaga czasu, a ostatnie sześć miesięcy udało się stworzyć dobre podstawy do budowania marki, budowania sieci pamięci masowej i wprowadzenie na rynek większej liczby użytkowników wymagających przejrzystości cen, zarządzanie ryzykiem i korzyści z umów handlowych «- powiedział Chris Evans (Chris Evans), dyrektor rozwoju biznesu LME.

Zobacz wszystkie aktualności
Oddzwoni w ciągu 30 sekund.
Bezpłatnie!
Oddzwaniania