Aktualności

zmiana czasu

Przed warsztatu nieco ponad miesiąc pozostało dla handlowców ze stali nierdzewnej

Po 33 dniach — 19 czerwca 2013 — «. Jak zwiększyć sprzedaż na rynku stali nierdzewnej» hotel Moskwa «Radisson SAS Slavyanskaya» otworzy swoje drzwi dla członków seminarium biznesowym Impreza, organizowana przez Stowarzyszenie «Stal», koncentruje się na wąskim kręgu specjalistów na rynku rosyjskim z odpornego na korozję metalu — top menedżerów firm przemysłowych, kierownik sprzedaży organizacji przedsiębiorców, którzy sprzedają nierdzewnej mieszkania, jak również bezpośrednio na podmioty sektora centrów dystrybucyjnych działy klienta pracownicy i oddziałów wyspecjalizowane przedsiębiorstwa.

«Organizacja procesu skutecznej sprzedaży na rynku rosyjskim gęstej stali nierdzewnej — nie jest łatwym zadaniem» — ogłaszają celów biznesowych organizatorów warsztatów. «Aby odnieść sukces w tym środowisku trzeba wybitne umiejętności biznesowych z głębokim zrozumieniem zawiłości rynku, wysoki profesjonalizm, a także zdolności do budowania i rozwijania silnego partnerstwa. Nasza impreza przyczyni się uczestnicy warsztatów spojrzeć świeżym okiem na wyzwania konkurencji w sektorze stali nierdzewnej i przyczyni się w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w rozwiązywaniu tradycyjnych zadań handlowych «- oświadczenie mówi Stowarzyszenie Menedżerów» Stal «do potencjalnych uczestników imprezy.

Organizatorami seminarium są planowania zdarzeń, aby wyróżnić szereg ważnych zagadnień tematycznych, kierownicy projektu podzielono na 7 głównych bloków. Pierwsze trzy z nich opisuje obecną sytuację w segmencie produkcji i dystrybucji stali nierdzewnej (zaczynające się przegląd współczesnego metalu przemysłu powoduje korozji w skali globalnej, w tym analizę struktury sektora rosyjskiego przemysłu, a kończąc na szczegółowej analizie produkcji / konsumpcji produktu dynamiki stopów odpornych na korozję jak lokalnych i światowych rynkach). Pozostałą część konferencji skupi się na teorii wyszukiwania klientów (w tym — z pomocą aktywnej sprzedaży, reklamy, direct mail), a także sekrety tworzenia produktywnych relacji biznesowych z nimi.

Seminarium «Jak zwiększyć sprzedaż na rynku stali nierdzewnej» — imprezę jednodniową, podstawowa cena uczestnictwa w których wynosi 28,6 tysięcy rubli .

Zobacz wszystkie aktualności